Mengenai Saya

Foto saya
Aku ni biasa2 je, aku seorang Isteri, Ibu kepada 2 org hero & seorang heroin. Masih bekerja sepenuh masa namun menjalankan jualan online secara kecil2lan untuk meringankan beban suami. Saya sentiasa Jujur & Amanah dalam kerja yang dilakukan. ~ "JANGAN TERPEDAYA DENGAN YANG MAHAL ITU ORIGINAL YANG MURAH ITU TIRUAN" ~ ~ "JANGAN TANYA KENAPA SAYA JUAL MURAH, KERANA JAWAPAN SAYA HANYA 1 *BIAR UNTUNG SIKIT JANJI SEMUA DAPAT MERASA* "~ Waktu Urusniaga : ISNIN-JUMAAT (9am-7pm) SABTU-AHAD (tutup utk waktu keluarga, jk berkesempatan akan jawab PM customer ~ so plz to understand ya.. Terima Kasih menjengah pondok alam maya saya ni. Salam ukhwah... E-mail: cadeecasey@gmail.com Whatsapp: 013-3119007

Cari di sini

Jumaat, 22 Mei 2015

3 Layer Kitchen Storage Rack Murah


RAK PENYIMPANAN 3 TINGKAT PELBAGAI GUNA

Bahan: PP (plastik keras tahan lama) 
Ruang penjimatan dan pelbagai guna, boleh diletakkan di dapur, pejabat, bilik mandi, bilik bacaan, bilik lukisan dan lain-lain ruang.
Ada pemegang dan roda. 

Boleh digunakan sepenuhnya di ruang antara kabinet dan peti sejuk, di antara mesin basuh dan sinki, antara sofa dan dinding, di antara katil dan meja sisi katil, dan mana-mana ruang yang lain samaada di rumah atau di pejabat. 

Rak penyimpanan yang boleh digunakan untuk menyusun dan menyimpan semua jenis barang-barang kecil, seperti botol, balang, bahan perasa, kosmetik, makanan ringan dan lain-lain.

Ia dibina dalam reka bentuk roda yang boleh ditanggalkan.
Setiap rak boleh ditanggalkan dan mudah dibersihkan.


INI ANTARA RUANG2 YANG BOLEH DIGUNAKAN


PLASTIK KERAS TAHAN LAMA




RAK BOLEH DITANGGALKAN DAN DISAMBUNG MENGIKUT KESESUAIAN



SAIZ 3 LAYER

HARGA ISTIMEWA MURAH NAK BAGI

RM44.00
(POSTAGE RM15 SM @ RM25 SS)

WHATSAPP / SMS 013 3119 007


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow Me

Follow by Email

TQ Readers & Customers

Pelanggan2 ku yg disayangi....


**Penting**
Seperti sedia maklum, pihak kami tidak menerima tempahan produk tanpa bayaran..kami mengamalkan 1st paid 1st serve. Jadi jangan berlengah2 membuat pembayaran setelah kami confirm barang(order anda) still available..
Produk kami sentiasa cepat habis..kami tak mahu pelanggan kami kecewa bila pembayaran dibuat lewat.

terima kasih.

SINGGAH MENYINGGAH