Mengenai Saya

Foto saya
Aku ni biasa2 je, aku seorang Isteri, Ibu kepada 2 org hero & seorang heroin. Masih bekerja sepenuh masa namun menjalankan jualan online secara kecil2lan untuk meringankan beban suami. Saya sentiasa Jujur & Amanah dalam kerja yang dilakukan. ~ "JANGAN TERPEDAYA DENGAN YANG MAHAL ITU ORIGINAL YANG MURAH ITU TIRUAN" ~ ~ "JANGAN TANYA KENAPA SAYA JUAL MURAH, KERANA JAWAPAN SAYA HANYA 1 *BIAR UNTUNG SIKIT JANJI SEMUA DAPAT MERASA* "~ Waktu Urusniaga : ISNIN-JUMAAT (9am-7pm) SABTU-AHAD (tutup utk waktu keluarga, jk berkesempatan akan jawab PM customer ~ so plz to understand ya.. Terima Kasih menjengah pondok alam maya saya ni. Salam ukhwah... E-mail: cadeecasey@gmail.com Whatsapp: 013-3119007

Cari di sini

Selasa, 9 Jun 2015

Ramadhan datang lagi.. Jom buat kuih rayaaaaaa

Last aku buat kuih raya rasanya 3 ke 4 tahun lepas...lepas tu tak ada kesempatan nak buat, yelah dah beranak kecik..depa dok kacau kat dapur tak dan nak berperang dengan tepung.

Tahun ini punya azam nak buat kuih raya, abang long nak tolong gak katanya. Abang long memang rajin tolong2 kat dapur. Zaman moden ni memang anak2 lelaki rajin ke dapur yerk ??
Abang long dah decide jenis kuih apa dia nak, tapi tu la cam biasa..semua kuihnya ada bunyi 'cokelat...cokelat..cokelat' aduiiii pening kpale ibu, so kita putuskan kuih muih tahun ni bertemakan cokelat !!
ROSAK GIGI...ROSAK GIGI... dah la gigi aku cantek, tak cayer cer tengok ni la gigi aku..;-)
kannn cantek kannnn....

Korang tu nak buat kuih, kek ke yang comel2..nak cari tempat hias kek ke... alat2 yang memudahkan kerja2 korang kat dapur tu..cer klik klik link bawah tu. kalau ada yang berkenan meh habaq mai. Jual murah2 ja, jadilah buat tabung nak bayar tempah baju raya..hahahakkk

Klik-klik sini 











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow Me

Follow by Email

TQ Readers & Customers

Pelanggan2 ku yg disayangi....


**Penting**
Seperti sedia maklum, pihak kami tidak menerima tempahan produk tanpa bayaran..kami mengamalkan 1st paid 1st serve. Jadi jangan berlengah2 membuat pembayaran setelah kami confirm barang(order anda) still available..
Produk kami sentiasa cepat habis..kami tak mahu pelanggan kami kecewa bila pembayaran dibuat lewat.

terima kasih.

SINGGAH MENYINGGAH